En helg av närakära, första höstlöven och en hemmagjord piñata.

Publicerad 2013-09-30 13:23:00 i fotografier, hjärtan, på vift,


I fredags kom jag hem till Stockholm. Först hälsade jag på hos min bror och hans flickväns första lägenhet tillsammans och sedan bar det av till gärdet där Anna och Sara hade kräftskiva men jag missade hela skivan och kom mitt i festen. Såhär såg det ut på lördagsmorgonen.

Och de hade tema mad men(se annas blogg för bilder) där pärlhalsband inkluderades men dagen efter hade ett gått sönder.


Jag lämnade Sundsvall i helgen för att åka till Linköping och fira Johannas tjugoårsdag i efterskott. Emma och Sara hade gjort en hemmagjord piñata.

Och jag hade köpt över två kilo godis som vi skulle fylla den med.

Två och en halv timme senare var vi framme. Johanna bjöd på middag och godaste hallonmousetårtan till efterrätt.
 
Efter paketöppning och mätta magar var det dags för henne att slå sönder piñatan.

Därefter somnade alla förutom jag framför Date Movie. På söndagen tackade vi och kramade Johanna för allt, jag blev tagen av löven på parkeringen och sen åkte vi hem.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-09-30 16:56:55

sv: TACK! :)

Postat av: JoniZ

Publicerad 2013-09-30 21:46:31

Var det Sara och Anna som gjorde pinatan? :o
Trodde det var Sara och Emma men jag kanske inte har kollen :(

Svar: jo jag hade fel! har ändrat det nu :)
Jenny Stjernström

Postat av: Lillaviol

Publicerad 2013-10-01 21:24:27

Åh, är inte röda höstlöv det finaste som finns?

Svar: jo en av dom i alla fall :)
Jenny Stjernström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.