Kommentarer

Postat av: Bara Sara

Publicerad 2013-09-11 17:42:20

ÅÅÅH HÅKAN!!!

Svar: jaaaaa!!
Jenny Stjernström

Postat av: johanna

Publicerad 2013-09-12 13:49:02

ååh underbaraste finaste Håkan!
vilka underbara bilder! så himla fina

sv: Dina ord värmer, mycket. Och många säger att jag kommer glädjas åt att de hittade mig senare i livet. Jag är osäker.. Massa kramar tillbaka, glöm aldrig att du är en helt underbar människa <3

Svar: hiihi ja!! Tack så otroligt mycket! blir så glad :)

Jag hoppas verkligen att du tar dig ur skiten och jag tror att du kommer det. Först kommer depressionen, sen ropet på hjälp, sen hjälp och bearbetning som till slut leder till att du blir starkare och visst ångesten kommer säkerligen alltid finnas med men självskadebeteendet slutar och du lär dig i stället att handskas med ångesten och depressionen.

Åh detsamma du. Verkligen. maila mig gärna om du vill prata någon gång <3
[email protected]
Jenny Stjernström

Postat av: amanda

Publicerad 2013-09-12 15:59:06

så jäkla snygg bloggdesign!!!

Svar: men tack <33
Jenny Stjernström

Postat av: felicia

Publicerad 2013-09-15 18:17:42

men alltså gud så fina bilder, du är så duktig på att fota!

Svar: Tack fina du. Såna här fina ord får mig att fortsätta med det jag gör <3
Jenny Stjernström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.