September, och jag fattar ett svårt beslut.

Publicerad 2013-09-03 14:08:17 i mellan bergen, måltider,

I dag hade vi första föreläsningen. Den var annorlunda och lite flummig men antar att det är en mjukstart bara.

Hämtade även ut mitt studentkort och passerkort. Tog bilden i går och har lite ångest nu för att jag kommer att gå med den i tre år men och andra sidan är det inte så många som kommer se den plus att det är kul att ha bilden från den allra första dagen i skolan.
 
Nu sitter jag i sängen framför eftermiddagssåpa på TV och har precis ätit kantarellpasta.
 
I kväll ska det bli fotbollsturnering får se om jag orkar gå eller inte. Som det är nu vet jag inte hur sugen jag är.

Kommentarer

Postat av: AnnG

Publicerad 2013-09-03 16:19:32

Så himla fina bilder du tar :)

Svar: tack <33
Jenny Stjernström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.