Spenatlasagne med fetaost.

Publicerad 2013-09-01 18:15:00 i måltider, recept,

 
 
Nu har jag bott här i precis sju dagar och för att fira detta lagade jag spenatlasagne med fetaost. Det var hur gott som helst och jag känner redan att jag börjar bli bättre på matlagning, gjorde även falafel i veckan. Receptet kommer från bästa studenkrubb. Ska också göra kantarellpasta i veckan. Och nu har jag dessutom varit vegetarian(fast kan äta fisk men oftast helt veggo) i snart tre månader. Och inte varit sugen på kött över huvudtaget.  

Kommentarer

Postat av: Designtjejen/Emmelie

Publicerad 2013-09-01 18:27:51

Vad gott det ser ut!! Tack för jätte fin kommentar :-)
trevlig kväll!

Svar: Trevlig kväll :)
Jenny Stjernström

Postat av: Athena

Publicerad 2013-09-04 00:00:45

Fan vad braaa Jenny att du också är vegetarian nu!

Svar: eller hur! och det är tack vare polenveckan då jag upptäckte veggo-maten!
Jenny Stjernström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.