Sovmorgonsgöra.

Publicerad 2014-04-01 18:09:29 i mellan bergen, novemberdreams,


Hej alla ni. Nu är jag tillbaka i Svallet efter två fina, pirriga och uppfriskande veckor i Norrbotten. Igår hann jag med att gå första föreläsningen på en ny kurs, skriva in mig på körskolan i stan (NU SKA JAG TA DET DÄR JÄVLA KÖRKORTET) samt att ramla med cykeln och skrapa upp högerknät, om ni vill se bild (vem fan skulle vilja det egentligen!?) så finns det på min twitter

Igår kväll snurrade jag upp hela håret på huvudet och imorse efter att jag tagit ut alla(minst femtio känns det som) hårnålar såg jag ut såhär i håret.


Och hade på mig mammas blommiga åttiotalsbyxor.
 

Jag vaknade vid halv sju och efter åtta någon gång gled jag ner till Sofia för frukost.


Sedan begav vi oss ut till stenstan och gick på bästa bästa Myrorna. Föreläsningen skulle inte börja förrän kvart över ett.


Mina fynd kan ni se bakom mig till vänster. Förutom det som kommer här nedanför är det en laxrosa basker för halva priset, kan inte få nog av baskrar.


Hittade denna midjekorta raring för dryga hundralappen.


En sjal främst för håret och de mest fantastiska seglarskorna. Jag har storlek trettiosju-trettioåtta men med dessa skor ser jag ut att ha storlek trettiofem, vet dock inte om det är det mest ultimata men hur som helst, så söta.
 

Lite smådryg i min nya sjal och tisdagskrull.

Provade att ta en från-mitt-fönster-bild genom sjalen. Ikväll ska jag och Sofian göra müsli.
 
Hoppas ni har det fint! Ska visa lite bilder från andra veckan på praktiken om ni vill?
 

Kommentarer

Postat av: Thea

Publicerad 2014-04-01 20:46:34

Klart vi vill! (Och bästa fynden!!!)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.