En särskild katt och en helg utan några måsten.

Publicerad 2014-01-16 20:46:00 i bekymmer, fotografier, instagram, mellan bergen,


Anna och Saras busiga kattunge Archer en ångestfull morgon i december. nattkatten på instagram.
 
Nu är allt plugg gjort. En tenta igår med tillhörande tentafest och en gruppuppgift i dagspressredigering i dag. Ni kan inte riktigt förstå lättnaden att inte ha några måsten över helgen. I morgon ska jag börja lite med tentan inför nästa lördag men det är om redigering av dagspress så det är inte något som jag måste råplugga till. Denna känsla alltså. Jag kanske kommer hinna läsa ur en skönlitterär bok i helgen. Detta vore ju den ultimata helgen för mig att få besök (hint hint). 
 
Jag hoppas att ni alla haft en fin torsdag och att ni får en trevlig helg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.