Fredagsmiddag: gratinerad linsgryta.

Publicerad 2014-01-17 20:01:00 i måltider, recept,

Gratinerad linsgryta med fetaost och paprika. Det är godare än vad det ser ut att vara. 

Åt detta till middag i dag. Receptet hittade jag ur min vegetariska kokbok som jag fick av mor och far i födelsedagspresent. Det måste vara världens bästa kokbok alltså. Vackra bilder med nyttig information om vegetarisk mat. 
 
Kvällen spenderas ensam framför på spåret. Jag hatar verkligen när mina favoriter åker hem över helgerna.

Kommentarer

Postat av: M

Publicerad 2014-01-18 16:31:21

Fick också den i födelsedagspresent, så himla fin och bra!

Svar: verkligen!! så mkt olika varianter på de "vanliga" recepten :)
Jenny Stjernström

Postat av: Sandra Leone

Publicerad 2014-01-21 19:49:49

Fick den kokboken i julklapp och jag älskar älskar älskar den!

Svar: jag med! helt jävla underbar är den :) och alla sidor OM alla grödor är också så himla bra!
Jenny Stjernström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.