en första utekväll i min sommarstad

Publicerad 2014-07-20 14:16:00 i fest, fotografier,


I går kom Vanessa hem till mig på middag. Det var så härligt väder och vi satt på balkongen.

Jag hade gjort mina hitills mest perfekta falafel. De blir verkligen bättre för varje gång som jag gör dem.


Det var svingott och jag ska ha med det som middagslåda på jobbet i dag.


Sedan gick vi ner på stan för att se på cruisingen. 


Och fotografera såklart.


Hudiksvallsborna gled runt i tät trafik och visade upp sina nya (och gamla) bilar.


Frän färg.


Hängde på och i sina bilar.


Släppte av och på folk.


Även på gatorna gick cruisingklädda människor. 



När jag var liten älskade jag filmen om Pongo och alla dalmatinerna så den här blev jag väldigt glad över å se.


Vi gick ner till hamnen som vanligt.


Hängde där en stund.


Och pastellbaren på Sigges.

Drack bästa Brooklyn ur Carlsbergglas.
 

Lämnade Sigges och stod och beundrade detta ett slag.


Gick vidare.

Hit. Det var någon slags inhägnad utomhusbar mitt i stan.


Dansade lite grann innan vi gick vidare.


Och då hamnade vi här på Hogges toalett.


Så bra person.


Poserade innan vi intog dansgolvet.

Och det var dans dans dans tills klubben stängde vid två. Hade verkligen en kanon första utekväll i Hudiksvall. Mest tack vare mitt fina sällskap.
 
Nu lyssnar jag på Markus och ska väl snart dra till jobbet. Hoppas ni har det fint!

Kommentarer

Postat av: Vanessa Andersson

Publicerad 2014-07-20 22:47:43

Åh så fina bilderna blev! Jag älskar den sista gif bilden eller vad man kallar det!!! Sån himmla kul kväll.

Svar: åh tack fina du! ja verkligen! bästa på länge hihi
Jenny Stjernström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.