De får ingen belöning men de kräver ingenting de bara gör biter ihop och håller käften.

Publicerad 2014-03-09 14:26:00 i min vardag, måltider, novemberdreams,

I fredags lämnade jag Sundsvall för nästan en vecka hos förlädrarna i Stockholm. Igår var vi på finmiddag i staden. 
 
Och såhär såg jag ut i röda läppar och väldigt lyckade lockar.


Det var blå himmel och halvmåne ute.


Vi gick till ett steakhouse men som tur var hade dem väldigt bra vegetariska alternativ. Här är min förrätt med auberginekräm, oliver, tomater, bönor och en massa annat gott. 


Far.


Mor. 


När de andra åt clubsteak åt jag betor med bland annat getostkräm, here kuvert och pinjenötter.


Till efterrätt sen var vi tvungna att lyxa till det med chokladterrine med havtornglass som jag och mamma delade på.


Plus en varsin tryffel. Choklad alltså... finns det något godare?


Vi var många hungriga gäster på plats. Men efter en fantastisk trerättersmiddag hämtade vi ut våra kläder ur garderoben(!!!!!) och vandrade hemåt.

Mätta som tusan kom vi hem och såg klart Mello. Tack för att inte Ace Wilder tog hem schlaget (Saras ord). 

Imorse åt vi god frukost, gick en lång promenad med hundarna och nu bakas det apelsinkaka. Ikväll blir det bastu och middag hemma i stället med min bror och hans flickvän. Vad jag har saknat detta.

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2014-03-11 23:34:43

men vad fint!

Svar: ja det var så fint att få spendera exklusiv tid med föräldrarna!
Jenny Stjernström

Postat av: Pauline

Publicerad 2014-03-12 07:57:46

så många fina bilder :)

Svar: Men åh tack så mycket!
Jenny Stjernström

Postat av: Johanna

Publicerad 2014-03-25 13:54:35

Så fina bilder du tar Jenny! Så roligt att kika in på din blogg då och då så får man se vad du har för dig. Förresten så flippar jag över bilderna på dig med lockarna och rött läppstift, för där ser du ut som någon himla tjusig kändis som jag bara inte kan komma på namnet på! Oerhört tjusigt vilket som.

Svar: Tack Johanna! Jag blir verkligen så himl glad. Så kul att du gör det också då vi inte har setts på länge nu, då är det bara jag som inte har koll på ditt liv hehe. Och tack! fast nu har ju de lockarna blivit korta. Puss
Jenny Stjernström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.