genom en iskall vinter

Publicerad 2014-11-16 14:46:00 i fotografier, novemberdreams,

Foto: Maria Källström
 
Hej igen nu är jag tillbaka och det har varit så otroligt skönt men samtidigt stressigt som det varit. Sen senast har jag bland annat: 

Sett ett ännu finare norrsken
varit en till vecka i Korpilombolo
haft prestationsångest
avslutat Norrlandsprojketet
haft visning av det
fyllt 21
fått besök av mamma
påbörjat en ny kurs
sett årets bästa film (Insterstellar!!)
sett snön falla och försvinna i Sundsvall
och
fotograferat med Maria.
 
Nu är min kamera på väg till kameradoktorn och det känns så fel då jag även ska köpa en ny kamera snart.
 
hoppas att allt är fint med er och att ni saknat mig något.
 
kramar!

Kommentarer

Postat av: felicia

Publicerad 2014-11-16 16:10:05

Åh fina bilder på dig och grattis i efterskott!

Svar: Tack fina du! ser att du inte heller varit så aktiv på bloggen hehe
Jenny Stjernström

Postat av: horsepeople

Publicerad 2014-11-19 19:05:32

vill ju se korpis foton!

Svar: det kommer!
Jenny Stjernström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.