Norrsken

Publicerad 2014-10-18 23:47:00 i fotografier, på vift,

 
Inte så lyckat men första gången jag ens såg norrsken var ikväll. Hej på er förresten. Jag befinner mig i Tornedalen och försöker få ihop ett fotoprojekt här och det går sådär men vackert är det här minsann. Jag uppdaterar oftare på min andra blogg så där kan ni läsa om vad jag gör här. Hur som helst var det väldigt svårt att fotografera norrsken och det svåraste är att jag inte har hur lång tid på mig som helst då det kan försvinna efter cirka tio minuter. Till slut nådde jag det här resultatet med högt ISO liten bländare och 30 sekunders slutartid. Jag hoppas att jag kommer få fler chanser.

Kommentarer

Postat av: M

Publicerad 2014-10-19 12:36:48

men herre vad fint!

Svar: tack fina du!
Jenny Stjernström

Postat av: Athena

Publicerad 2014-10-20 15:43:37

Tornedalen, min mormors gamla hoods!!! WOW vilken bild Jenny.

Svar: really? var i Tornedalen? Men åh tycker du, tack Athena!! puss
Jenny Stjernström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.