Samma bild ny kopiering

Publicerad 2014-09-21 18:28:00 i fotografier, livräddarna,


Känner ni igen bilden? Med två års mer kunskap om redigering och bildbehandling gjorde jag en ny kopiering. Jag håller nämligen på att göra en portfolio, och behöver därför behandla om mina gamla bilder. Hela den här dagen går även i temat Kent så vad passar inte bättre än bilden på Jocke från Putte i Parken 2012.
 
Hoppas ni har det bra och inte har för mycket ångest för att det är en ny vecka i morgon och att hösten är på väg.

Kommentarer

Postat av: Julia Pettersson

Publicerad 2014-09-21 22:16:59

Alltså jag dör vilken skillnad. Skulle vilja se raw-filen också.

Svar: eller hur helt stört. absolut kan visa den i veckan!
Jenny Stjernström

Postat av: Per

Publicerad 2014-09-22 06:48:11

Lysande J. Du får utbilda mig vid tillfälle. Skillnaden är märkbar! En bra bild har blivit ännu bättre!

Svar: tack pappa! det ska jag göra haha, efter att du skaffat dig photoshop!
Jenny Stjernström

Postat av: Cornelia

Publicerad 2014-09-28 16:15:23

Snygg redigering :)

Svar: tack!!
Jenny Stjernström

Postat av: Klara

Publicerad 2014-10-12 21:32:06

Så himla kul att se sin utveckling på det där sättet. Snyggt redigerat!!

Svar: ja verkligen blev helt paff av hur den såg ut först haha. Tack så mycket!
Jenny Stjernström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.