Är det här slutet för den här bloggen?

Publicerad 2015-09-24 15:27:23 i bekymmer, fotografier, instagram,

 
Ja hörni. Det här går ju inte som förut, jag förstår inte varför. Är det här slutet på min tid som bloggare? Jag har ju bloggat sedan 2008 och nya sociala medier tar upp min tid och kameran har jag inte rört sedan midsommar. Jag tänker inte tvinga mig själv till att blogga heller. Jag vet inte, det verkar som att jag har tappat bloggnistan. 
 
Följ mig på Instagram och Twitter om ni vill veta vad jag har för mig.
 
Puss.

Kommentarer

Postat av: kalebass

Publicerad 2015-09-24 19:48:01

Känner igen det där. Har varit där flera gånger. Man står och stampar vatten. Till slut blir det bara upprepningar. Lycka till (om du nu lyckas släppa taget om ballongen...)

Svar: Ja verkligen. Åh tack vad fint sagt hihi
Jenny Stjernström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.