En påskresa till Helsingfors.

Publicerad 2014-04-20 10:32:00 i instagram, på vift,

I torsdags eftermiddag tog jag planet i fyrtiofem miunter till andra sidan Bottenviken. Som många av er vet är jag halvfinsk och jag har spenderat tid med släkten här. Särskilt med min mormor och kusin. Min mormor är ganska så gammal nu och på grund av sommarjobb(berättar mer i senare inlägg) kommer jag inte kunna hälsa på henne i sommar någonting. Det finns inget wifi här så har endast kunna kolla facebook i princip. Och här får ni en taskig mobilbild men det är bättre än ingenting i alla fall. Jag har fotograferat så bilder kommer, kanske redan ikväll. Landar på Arlanda i eftermiddag och är tillbaka i Sundsvall redan i morgon. Snabba puckar.
 
Hoppas ni alla har haft en fin påskledighet! Glad påsk från mig och en massa kramar.
 

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2014-04-20 18:20:19

Lyckans dig som får spendera påsken i Finland! Saknar det landet sm bara den nu när våren är påväg!!

Svar: Ja det har verkligen varit ett helt fantastiskt väder där! samma i Sverige med iof men ändå. Men du bor väl i Spanien nu, o har sommar redan?
Jenny Stjernström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.