Helgens bravader.

Publicerad 2014-02-09 19:38:00 i mellan bergen, min vardag, måltider,



Lördag:
Efter att ha fått snaps från Annas födelsedagsbrunch(GRATTIS btw!) i Stockholm blev jag ännu mer mindre sugen på att sitta hemma och inte göra någonting. Jag kände mig deppigast som deppast enda tills Sara sa att jag fick komma till Sidsjön och se på Mello. Så jag klädde på mig och drog ut i februarikvällen.

När hon hade sagt att jag inte behövde ta med mig snacks trodde jag aldrig att jag skulle mötas av denna buffé.


Sara.

Och hennes kompis Frida.
 
En bra kväll som avslutades spontant på klubben Oscars i stan med mycket dans till dålig house-musik men jag hade kul ändå. 
 
Söndag: 
Vaknade ganska så sent lagom till att se reprisen av Gaygalan, låg och drog mig och vid tvåtiden plockade Amanda upp mig och så åkte vi in till stan.


Vi gick till café Charm och det var oerhört charmigt där (haha, kul). 


Jag lyxade till det med en Napoleonbakelse. Mycket för att jag vet att min pappa hade också köpt en och eftersom att jag inte träffar mina föräldrar särskilt ofta kan jag ändå känna av dem på något sätt via att tänka vad de hade valt. Den största anledningen till att jag ser på På spåret och lyssnar på Ring så spelar vi är just därför; jag vet att mina föräldrar gör det.

Det var himla trevligt och vi satt i över två timmar och pratade om allt och ingenting ungefär, som en fika ska vara.
 

Blev kär i tapeten där och inredningen i sin helhet, det kändes verkligen inte som ett 2014-års café om jag säger så.

 
Sedan tackade vi för oss och Amanda släppte av mig och sa hej då. Här är jag i hissen upp.
 
Hoppas ni har haft en fin helg. I morgon börjar del två i min nuvarande kurs - Tv. Det ska väl bli kul, ganska skönt att pausa från prestationsångesten i allafall. 

Kommentarer

Postat av: Sandra Leone

Publicerad 2014-02-11 10:24:45

Det ser ut som ett fantastiskt café!

Postat av: Emma Broberg

Publicerad 2014-02-14 16:32:01

så himla fina bilder, ha en mysig helg, kram. <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.