Markus mitt i veckan.

Publicerad 2014-06-13 20:00:00 i min vardag, musik,


I onsdags mötte jag upp Emma i stan och vi strosade bland annat runt på söder och jag åt godaste och mest prisvärda lunchen på vegetariska restaurangen Chutney. De hade bara vegetariskt där. Så bäst. Finns här om någon vill besöka.
 
Sedan begav jag mig vidare hem till den här tösen och därefter skulle vi vidare till Radiohuset.

En dagens outfit på SR:s toalett. Nya pants som min mor köpte i Dublin när hon och far var där.


Färdigkissade och klara skulle vi på Musikguiden i P3 Session med...


Markus! Big suprise...


Här frågade han om någon hade vax eller annat som kunde hjälpa honom mot att få håret överallt. Jag föreslog att han skulle ta en hårtofs vilket han trodde lät som en hårborste(?) 


I stället fick han hårspray av programledaren vilket inte heller skulle hjälpa något men men.


Anna var pepp och glad!

Och vi träffade även på dessa två: Athena och Sophia. Himla fint.


Sedan var det frågestund för några fans. Bland annat Annie från den här bloggen. Träffade även Mattias från samma blogg, mycket trevliga! Och för snabbast och roliga infon om Markus, följ deras blogg.


Sedan fortsatte konserten och det var en förvånansvärd bra spellista. Bra blandning av gammalt och nytt. Och så fint med Korallreven och vintergatan igen, tröttnar nog aldrig på den.

Sedan sa vi tack och hej till Krunisen (lol hans nya smeknamn) och begav oss hemåt.

Det har varit mycket Markus de senaste två veckorna, hur bra som helst. Men nu blir det nog tyst här om honom på ett tag då jag kommer ha annat för mig i sommar, även om jag så gärna vill gå en dag på Bråvalla då Markus och Belle & Sebastian kommer spela samma dag. Och sedan vill jag mer än allt se The National, Lorentz och Markus på Way out west men det är ju ändå lång tid kvar dit så vem vet det kanske kommer gå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.