Jag vill va ny någon annanstans.

Publicerad 2014-03-24 21:54:00 i musik, novemberdreams, på vift,


I lördags kväll efter kulturturen i staden duschade jag, bytte kläder och frisyr och tog bussen in till staden igen.

Tyvärr hände det en grej som gjorde att jag ville dö i princip men allt ordnade sig och jag kunde andas ut igen. 

Därför var jag en halv timme sen till musikframträdanden på Norrbottensteatern med bland annat otroligt duktiga Amanda Jonsson som sjöng och spelade två egenskrivna låtar varav ena som hon skrev samma dag(!!!). Ett förslag till vad den första låten kan heta är "ny någon annanstans".

Innan Amanda gick ner överraskade hon med duetten "Cykla till Krakow" tillsammans med sin Filip Lundgren. Och jag måste erkänna att jag har nynnat en del på den. 
 
Det började hemskt men gick sedan över till att bli en väldigt trevlig kväll med nya människor och Denise som jag inte hade träffat sedan Belle och Sebastian på Cirkus tvåtusenelva.

Kommentarer

Postat av: idaalsterhed.blogg.se

Publicerad 2014-03-25 18:23:05

du är så duktig åh.

Svar: Tack Ida!!
Jenny Stjernström

Postat av: Johanna

Publicerad 2014-03-26 16:04:48

Suuuuperfin blommig jacka/kavaj/what ever you wanna call it :D

Svar: Jaa visst ären. Mammas som hon hade när hon var yngre. Älskar den.
Jenny Stjernström

Postat av: Mattias

Publicerad 2014-03-31 09:21:19

Hej! Kom på att du brukar kommentera vår blogg. Tack för dina fina kommentarer. Det gör det roligare att blogga när man får respons på det man skriver :)

Svar: Hej. tack själv för spännande och senaste nytt om Mk. Och ja det är så klart alltid roligare då! hihi
Jenny Stjernström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.