La Belle Epoque.

Publicerad 2014-03-12 01:23:00 i livräddarna, musik,


Så obeskrivligt bra att jag inte vet vad jag ska ta vägen. 
Jag har sjungit kareoke med mig själv framför mor som arbetar.
Jag har inte kunnat sluta lyssna och jag vet inte när jag kommer sluta ögonen för
sömnen.
 
Jag älskar er mer och mer för vad ni gör och skapar,
för att ni förgyller mitt liv med de viktigaste och mest vackra orden,
fyller ut melodierna med det mest magiska samspelet av röst, toner och innehåll.
Tack för La Belle Epoque. Det här behöver vårt iskalla ikealand.
Nu räknar jag dagarna tills jag får snurra albumvinylen för första gången.
Älskade älskade band.

Kommentarer

Postat av: felicia.

Publicerad 2014-03-12 16:34:09

jag önskar! men var bara där på en liten längre semester och jobbade lite under modeveckan, är tillbaks i svea rike igen! ps. kents nya är fantastisk!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.