senaste ur mobilen

Publicerad 2014-08-03 13:55:00 i instagram,


Någon dag när jag gick till jobbet. Går alltid förbi den här fina kyrkan.


Jag och Sofia åkte till Flisan i Söderhaman som ni vet.


Moments innan och efter jobbet.


Morgonsmoothie med mammas hallon och en kväll på Sigges.


Ännu en förmiddagsstund och skyltfönstret på Märtas hembageri, som jag också går förbi varje dag. Någon dag får jag köpa med mig nåt därifrån.


Markus dök upp som hemlig gäst på Sigges Jukebox och en trött morgon.


Sofia kom hit. Vi åt lyxfrukost och jag fyndade ett par shorts för 25 kronor på en kvartersloppis.


Vi drog in på en öppen gårdsfest. 

Och mina bästa fyra svängde in här från E4 på väg hem från Norrland.
 
Annars har det inte hänt så mycket. Vanessa var här igår och svullade med mig framför skräptv. Följ @nattkatten på instagram om ni inte redan gör det. 

Kommentarer

Postat av: Athena

Publicerad 2014-08-04 19:21:08

Ser hur mysigt ut som helst!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.