--> Göteborg och Way Out West.

Publicerad 2012-08-02 19:48:43 i festival, fotografier, på vift,


(bild från Putte i Parken)

Har ni uppmärksammat min nya dystra design? Tröttnade på den vita mainstreamdesignen. 
 
Det är helt stört hur mycket jag reser. Nu ska jag iväg igen. Imorgon kväll sticker jag till Göteborg först med min pappa i hans mosters gamla sommarstuga, sedan ska jag hem till fina Ellis igen i några dagar innan Way Out West börjar. Ska fotografera där, det kommer att bli mäktigt. Kommer få bo hos Ellis, så fint och skönt. Men så häftigt att fotografera Refused, Blur, Florence + The Machine, Kraftwerk mm. Refused är egentligen enda anledningen till att jag ska dit hehe. 

Om det finns någon fin själ som ska dit så skulle det vara fint om ni ville ses, kommer känna mig ganska så ensam med endast kameran som sällskap. 

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2012-08-02 20:13:23

du ska träffa mig gosis!!

Svar: ja det ska jag :D
Jenny Stjernström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.