Så länge du hör musiken.

Publicerad 2012-08-26 12:23:23 i fotografier, molkom, porträttfoto,


Idag är det söndag, vet inte riktigt vad som händer idag. Sitter i min säng, dricker pärondryck och lyssnar på mänsklig värme. (stickspår Drömde även om Markus i natt, att han spelade på allsången en gång till och att poparna inte visste om det och lämnade det därför näst intill tomt vid kravallen. Markus spelade även Lika barn leka bäst.)

 Vi ska spela innebandy mer vet jag inte. Ska nog ta och börja skriva på mitt reportage och redigera bilderna till det också. Ja så får det bli.

Kanske borde städa också, visa bilder på mitt rum och så. Vill ni se det?

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2012-08-26 19:08:50

Jag vill se, du borde uppdatera MER om livet däruppe juu...

Svar: jag hinner ju typ inte. vi gör saker hela tiden typ haha men ska försöka fotografera rummet imorn! :)
Jenny Stjernström

Postat av: emma

Publicerad 2012-08-26 20:05:41

Skoj! :)

Postat av: Becka [fotoblogg]

Publicerad 2012-08-26 20:22:06

Åh så otroligt fin bild. Den förmedlar verkligen en känsla.

Svar: tack rara du! vad glad jag blir :) vad tycker du att det är för en känsla som den förmedlar?
Jenny Stjernström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.