Från kladdkaka till bubbel.

Publicerad 2012-12-29 19:39:00 i fest, fotografier, hjärtan, min vardag,

I går var jag först med min mormor i centrum. Och det bästa med att shoppa med mormor är att vi avslutar varje runda med fika.

 
Sedan drog jag hem till Sara. Hon blekte min utväxt, vi gjorde oss fina, lekte framför kameran, såg på Ondskan och gick hem till Johanna för förmys.

Hos Johanna bjöds det på bubbel och julgodis. 


Fina Johanna som jag inte hade träffat på jättelänge.


Världens bästa Emma var också där.

Och min Sara såklart.

Det var så mysigt och tiden gick så fort. Det slank även ner fireballdrinkar innan vi begav oss ut i Stockholmsnatten. Ni är de bästa någonsin och jag saknar att inte träffa er varje dag som vi gjorde på högstadiet.
 

Kommentarer

Postat av: Fruntimmersklubben

Publicerad 2012-12-30 01:39:35

<3

Svar: hihi åh fruntimmersklubben <3
Jenny Stjernström

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-12-30 17:21:31

Det var en mycket fin kväll <3

Svar: det var det verkligen <3
Jenny Stjernström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.