Peppsnask, Gåsevadholms slott, karlstadshöst och popkväll.

Publicerad 2012-10-28 20:01:00 i instagram,



Vår bästa chefredaktör Sara bjöd klassen på godis och Linda och Viktoria bakade världens godaste Cupcakes.



Jag och Sara åkte till Göteborg.



För att ta oss vidare mot Kungsbacka och Tramsgänget jubileumsshow.


På vägen till pendeltåget hann jag se Gåsevadholms Slott innan jag sa hej då till Sara och var hemma i Molkom igen.
 


Såhär fin var utsikten från mitt fönster en morgon. Läste över hundra sidor av Kärleken.



Var i Karlstad en kväll och fotograferade till magasinet vi gör.



Fick höstlov och åkte hem till föräldrarna i Stockholm. Såg Kristian Anttila igår kväll på Ace. Sov hos Arre och när jag steg av tåget möttes jag av världens finaste solsken vid stationen och mamma och hundarna.

 

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2012-10-28 20:57:17

Åh, vad du är rar :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.