April för två år sedan.

Publicerad 2013-04-05 02:17:00 i min vardag,



Började April med fika på Cafe blå Lotus med Alicia och Madde.
 
 
Den fjärde såg jag bästa belle & sebastian. Jag lärde känna Nina och vi fick dansa på scenen. Träffade även fina Magda där på Cirkus scen. Till höger signerar Stuart min kånken. Det syns fortfarande och jag blir så glad varje gång jag ser på väskan. Sen var jag på Håkan två dagar i rad. Först med Maria och Malin och andra dagen med Amanda och Emma. Andra dagen spelade han både Aprilhimlen och Försent för edelweiss. Och då grät jag.
 
 
Nattfikade med Amanda. Saknar henne. Saknar det.
 
 
Fikade med Amanda både på bondegatan och åt första riktiga vårglassen med henne i Kungsträdgården.
 
 
Mina grannar fyllde sextio samtidigt som våren var på topp och jag hade nya skor.
 
Och det var mitt april 2011 på ett ungefär. Det var mycket musik, fika och vår. Jag saknar våren och hoppas att den kommer blomma ut på riktigt snart.

Kommentarer

Postat av: madeleine

Publicerad 2013-04-07 19:47:07

där är jag!! vi borde fika igen snart tycker jag.

Svar: Ja där är du! det tycker jag definitivt :)
Jenny Stjernström

Postat av: felicia

Publicerad 2013-04-08 15:21:55

alltså ååh va fint, jag vill också ha vår nu för jag saknar den himla mycket jag med.
(hihi så fint också då jag insåg att jag läst din blogg i ett tag nu då jag minns dessa händelser, tihiii)

Svar: jaa. hihi den finns i Molkom :) nej vad kul att du varit med så länge! kram<3
Jenny Stjernström

Postat av: m.

Publicerad 2013-04-11 15:38:03

Den kvällen <3 Fint att jag lyssnar på b&s nu när jag såg detta.

Svar: så himla fin konsertdag! åh det måste vara meningen
Jenny Stjernström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.