Fem dagar som tidningen Mellan Bergen.

Publicerad 2013-12-16 14:37:10 i fotografier, mellan bergen,

Hej på er!
Jag har haft årets mest upptagna vecka. Tänkte visa lite bilder som jag hunnit knäppa i allafall.

Vi hade redaktionsövning hela veckan där vi var tidningen Mellan Bergen och jag var bildredaktör, här pratar jag foto med Emelie. (Oscar tog bilden)
 

Oscar var nyhetschef.


Och Mathilda och Falken var webbredaktörer. De såg till att det alltid var något nytt att läsa på webbsidan.
 
Här är ett axplock av bilder från redaktionsövningen:
Bilkrock vid Skolhusallén.
 

Jag och Kalle träffade kattkvinnan.
 
Sofia och jag hängde med en klass som ska vara med i SR:s "vi i femman"
 
Och vi var även på ett Luciatåg. Det var ett gäng gymnasieelever som lussade för pensionärer. Så himla vackert. Det kändes däremot konstigt att jag själv inte lussade något i år.
 
Lite såhär blev resultatet. Med min Luciabild på ettan, lite fel kan jag tycka då den största grejen var stormen Ivar.
 
Jag ska ta och tidsinställa lite inlägg nu så det kommer upp mer här tänk om jag hade en egen webbredaktör som såg till att det var nya inlägg hela tiden här ...
 
Jag hoppas att ni också har haft en fin vecka! kramar!

Kommentarer

Postat av: felicia

Publicerad 2013-12-16 19:26:07

men åh vilken händelserik och fin vecka det här såg ut att vara!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.