Bland vackra vyer, födelsedagsbarn och ritade varelser.

Publicerad 2013-02-02 10:12:00 i instagram,

Hej. I går var en lugn kväll som avslutades med Bert - den siste oskulden. I dag ska jag göra ett reportage om ett band som kommer till Lilla huset i kväll och spelar. Ska göra ett inslag till Webb TVn. Är inte så taggad men det ska nog gå bra.

När inte systemkameran har varit med har mobilen och instagram varit det. Så här har det sett ut genom min telefon den senaste veckan.


Vädret i Molkom var fint när jag tog tåget till Stockholm och invigde mina julklappsstrumpor från far.


Emma fyllde tjugo förra veckan och firades i sin fina glittriga klänning.


Efter ett dygn i Stockholm tog jag tåget tillbaka till Karlstad och värmde mig inne på eh. Till höger ser ni massa söta djur med gubb och tant namn som Erik har ritat. Det roliga är att antalet djur är fjorton och vi är så många i klassen. Men det var inget som han tänkte på när han målade dem.


I måndags fyllde Linnea år och det firades med marrängswiss på Västan. Hade flätlockigt hår i tisdags och min lugg har blivit väldigt lång nu.

I onsdags var jag i princip ledig så då tog jag mig ut för en joggingtur. Det var sol ute och isen smälte. Som om våren var på väg. En kan väl hopppas. Och högerbilden är från brasrummet i går. Fina Värmland.

Kommentarer

Postat av: frida

Publicerad 2013-02-02 11:46:27

haha åh tack!! jättemysiga bilder du tar

Svar: Tack snälla! :)
Jenny Stjernström

Postat av: Ellen (alatariel)

Publicerad 2013-02-02 19:55:19

Himla mysiga bilder, jätte fint!
Sv: Tack så mycket! ♥

Postat av: Jens

Publicerad 2013-02-02 23:41:07

Tack Jenny! Ja det gör vi, förhoppningsvis redan till sommaren :)

Postat av: Hanna

Publicerad 2013-02-04 07:10:07

Sv, ja de kostade 60 kronor sammanlagt!

Mysiga bilder :3

Postat av: S P R A L L I C E-fotografi och fint

Publicerad 2013-02-07 11:23:18

Så fina bilder!

Svar: tack tack blir så glad! :)
Jenny Stjernström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.