Men jag är här bland molnen, så ni kan inte nå mig.

Publicerad 2013-02-19 23:34:00 i instagram, min vardag, nytt,

Ber så mycket om ursäkt för fler instagrambilder. Det är långtråkigt jag vet. Men min dator är full just nu och vill inte ta emot fler bilder. Hos föräldrarna har jag en extern HD som jag ska föra över mina bilder till men det är först i helgen. 
 

I fredags var det utflyttningsfest på Filips gamla rum på Nordan. Vi dansade och umgicks bland en ljusslinga. Och jag och Alexandra sjöng högt till Stenbrott.


I lördags var jag på klassfest hos Linus som följdes upp av häng med Vit Päls-Calle och klubbnatt. Till höger syns gårdagens middag(<3).


En på min julklapp från storebror som jag nu har klätt med smycken. Köpte en ram på Ikea till min poster.  

Kommentarer

Postat av: Isola

Publicerad 2013-02-20 10:00:57

Fina bilder och fin fin blogg!

Postat av: Annika W

Publicerad 2013-02-21 18:21:50

waaah vad gott det såg ut med hamburgare haha

Postat av: michelle

Publicerad 2013-02-22 08:50:30

Sv: jag köpte den på maggiesfarm.dk. vet inte om det finns fler kvar. men kan skicka låtarna till dig om du vill :)

Postat av: lovisa/polichinelle

Publicerad 2013-02-22 20:35:05

ur-ur-ur-fint.

Svar: hihi. tack :*
Jenny Stjernström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.