Så halv, så svart, så vitt. men åhh så fri.

Publicerad 2013-02-07 15:35:00 i bekymmer, novemberdreams,

 
Hej. Jag mår bättre. Och jag är frisk men jag har närringsbrist. Jag skakar och vet inte i vilket tillstånd jag är i. Att gå ner och ta mat, sätta mig ner och äta den bland människor var en större utmaning än vad jag trodde. Jag var i min egna värld och allt ljud som hördes utanför var mest buller. Jag låter inte heller som vanligt. Har smalnat och är så svag. Har försökt hjälpa till med notiser till reportrarna i dag i alla fall. Och bäddat sängen vilket var som ett träningspass nästan. Har även lyssnat på Silversteins nya skiva och P3 som vanligt. Är på bättringsvägar i alla fall och om jag klarar av det vill jag till affären i morgon. 
 
Hoppas ni mår bra. Kramkalas!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2013-02-07 15:58:55

hur mår du egentligen?
låter som du håller på att dö :(

Svar: jag mår mycket mycket bättre nu men har känt mig väldigt svag och trasig. Har haft svårt att gå runt just för att jag ätit för lite. Men i morgon ska jag till skolan igen :)
Jenny Stjernström

Postat av: Sofia

Publicerad 2013-02-07 16:19:34

Hoppas du blir riktigt frisk snart!

Svar: Tack! jag mår mycket bättre nu :)
Jenny Stjernström

Postat av: Felicia

Publicerad 2013-02-07 19:12:50

fin är du iallafall, hihi. Hoppas att du mår bättre snart!

Svar: tack felicia :*
Jenny Stjernström

Postat av: inez

Publicerad 2013-02-07 19:58:39

Tack för dina fina ord på min blogg! Blev så himla glad. Du tar så otroligt fina bilder!

Hoppas du mår bättre snart

Svar: Vad fint! ta åt dig :) åh tack tack!!
Jenny Stjernström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.