Bland popcorn, mördarclowner och bästa sällskapet.

Publicerad 2013-01-27 12:45:00 i hjärtan, min vardag,

I fredags tog jag tåget till Stockholm igen mest för att fira Emma som fyllde tjugo i tisdags men också för att se film och mysa med Malin och Therese.
 
Jag åt godis.

Dem andra åt popcorn.
 
Malin visade sin nya tatuering bakom örat. Himla fin.

Sen såg vi den konstigaste filmen någonsin men så himla underhållande ändå. Jag sökte "kill" på Netflix och då kom skräckkomedin från 1988 "Killer clown from outer space" upp och vi kunde inte låta bli att klicka för att se den. Haha jag både skrattade och skrek.

Dagen efter blev det lyxig frukost med eh-chai vilket är ett måste hemma hos Malin.

Och Samoayoghurt med hallonflakes.

Tess <3

Och Malin <3

Tycker så mycket om er. Puss!
 
Sitter på Espressohouse i Karlstad och väntar på bussen till Molkom som kommer om typ fem minuter.
 
Ha det bäst!

Kommentarer

Postat av: Karin O

Publicerad 2013-01-27 12:50:32

Vad mkt gott, fina bilder:)

Svar: det var det! tack Karin :)
Jenny Stjernström

Postat av: Vicky

Publicerad 2013-01-27 17:05:18

bakomörattatueringar alltså. <3

Svar: himla fint är det :)
Jenny Stjernström

Postat av: olivia

Publicerad 2013-01-27 18:37:44

vilka fina bilder :)

Svar: tack så mycket :)
Jenny Stjernström

Postat av: Designtjejen/Emmelie

Publicerad 2013-01-27 19:14:59

Vilken mysig helg!

Svar: ja! jag hade det bra :) fler bilder kommer hihi
Jenny Stjernström

Postat av: Sandra Leone

Publicerad 2013-01-27 20:32:29

Åh vilka härliga bilder.

Svar: tack :)
Jenny Stjernström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.