Planer för framtiden.

Publicerad 2013-05-30 22:42:00 i fotografier, novemberdreams,

Hej!
Som ni vet har jag haft väldigt fullt upp vilket jag har skrivit i de senaste inläggen nu känns det som. Jag  har saker att dela med mig till er och det börjar äntligen bli rätt för mig i mitt liv. 



Först och främst har jag sedan april i år ett eget företag som fotograf. Jag är registrerad företagare på Stjernstrom Photography. Och just nu är jag i full fart med att designa min egna hemsida och visitkort. Företagsloggan är redan klar och jag är supernöjd. Jag har ett uppdrag på gång men vill jobba massor i sommar.

För det andra så tar mitt liv i Värmland och Molkom slut på onsdag och jag kommer därefter ha ett långt sommarlov med festivaler, jobb och en massa förväntingar och tankar om hösten. Nu undrar ni kanske vad jag kommer göra i höst? Jo det är så att för drygt en vecka sedan var jag på Gotland och ansökte om en plats på fotolinjen vid Gotlands folkhögskola. Och i måndags fick jag ett sms om att jag...kom in! Därför fortsätter mitt liv på Gotland i höst. Och nu kommer jag få göra det jag älskar och brinner för, fotografi. Jag är så himla himla glad och nu ökar chansen att jag kan komma in på mina drömstudier. 
 


PS: Kommer lägga upp lite porträttbilder (som jag fotograferade härom dagen) kontinuerligt under helgen. Så kika gärna in här då och då de närmaste dagarna.

Kommentarer

Postat av: AnnaMAB

Publicerad 2013-05-31 08:54:47

Grattis! :)

Svar: tack tack :D
Jenny Stjernström

Postat av: Felicia

Publicerad 2013-05-31 15:52:18

men wii vad roligt, grattis!

Svar: Tack så mycket Felicia :D
Jenny Stjernström

Postat av: rebecca

Publicerad 2013-06-02 20:17:02

var vill du gå?

Svar: Biskops Arnö
Jenny Stjernström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.