Halloween at Kåren.

Publicerad 2013-10-27 19:26:58 i fest, fotografier, mellan bergen,


I går var det Halloweenfest på Kåren. Såhär såg Sofia, jag och Evelina ut. Det var jag och mina två dockor.


Sötdockan.


Zombiedockan.
 

Vi förade hos mig.


Sen kom Nora!


Och Vanessa..

Och Sofia till vänster!

Som ni ser hade jag sprayat svart hår och var helt vitmålad i ansiktet.

Vanessa var ett skelettmonster och Sofia skulle vara en häxa men hade hatten i väskan hela kvällen.
 

Sedan begav vi oss mot Kårhuset.

Stötte på dessa på vägen!
 
Resten av bilderna får tala för sig själva. Men det var en så sjukt fet kväll på Kåren. Den bästa hittills där i alla fall!!


Snart börjar Solsidan och i morgon börjar vi med att fota i skolan, äntligen!

Kommentarer

Postat av: felicia

Publicerad 2013-10-27 22:53:57

men gud så fint, så jäkla coola utklädnader!

Svar: ja visst varom! så grymma! speciellt paren: doktor mugg och kapten filling, Asterix och Obelix!
Jenny Stjernström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.