Vi gömde oss i skogen med katter och vin.

Publicerad 2013-10-19 22:50:00 i min vardag, måltider,


I fredags hade jag filmkväll med ett gäng bra människor och i dag var jag och mamma i Täby Centrum. Vi åt lunch på Vapiano.
 

Gick dit mest för att hälsa på Amanda som var mitt i sitt lunchpass.


Mamma och jag sa hej då till Amanda och begav oss sen till min bror och hans flickvän på fika och en kopp te.

Avslutar med en bild på deras fantastiska utsikt från tolfte våningen.
 
Mamma och jag är ensamma hemma ikväll då min pappa rest på jobbresa. Mor bakade godaste citron- och lakritskakorna och jag ska få ta med mig några hem, finaste mamma.
 
I morgon bitti åker jag hem till Sundsvall igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.