Fotouppgift och den godaste, mest prisvärda lunchen på länge.

Publicerad 2013-09-14 20:46:00 i mellan bergen, måltider,

I går var vi på utflykt (som min lärare sa) till Birstas köpcentrum. Vi skulle fotografera en fängslande nyhetsbild vilket var oerhört svårt men jag tror att jag lyckades ganska bra ändå. Jag lovade de jag fotograferade att jag inte skulle publicera bilden så tyvärr kommer ni inte få se den.


I Birsta finns Ikea så vi passade på att luncha där vilket jag aldrig hade gjort förut och det var väl på tiden?


Jag åt detta. Månadens vegetariska för 49 kronor. Det var så otroooligt gott - Rödbetsbiffar med en så himla god blanding av bönor, majs, annanas och andra goda nyttigheter. Ett hett tips!


Mellan oss fanns det massor av böcker och blommor. Fint men lite störande på samma gång.

Typiskt oss bildjourare. Både jag och Felicia fotograferade och sen låg det kameror på bordet. Älskar att vara bland människor som älskar foto lika mycket som jag gör.

Kommentarer

Postat av: Karin O

Publicerad 2013-09-15 11:29:37

Blev säkert jättebra och nu blev jag hungrig igen:P

Svar: åh jag hoppas det :) haha samma här!
Jenny Stjernström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.