Regnbågsnaglar och färglada peruker.

Publicerad 2013-09-12 23:49:00 i fest, mellan bergen,


I kväll var det tacokväll på kårhuset och vår förening hade fått tema Pride - bästa temat. Vi målade därför naglarna i färglada färger. Tyvärr kunde vi inte göra flaggan för vi hade inte lila men det blev fint ändå tycker jag.


Kajsa gjorde däremot den och det var såhär fint.
 

Diana.


Julia och Ellinor. 


Thea hade tuffaste lösögonfransarna!


Melinda lös upp kvällen med rosa peruk.


Thea hade även sprayat rosa färg i håret. 


Och här var kvällens två bäst uklädda. Två riktiga Queens!


Och Rasmus kanske kom på andraplats. 

Det var en fin men kort kväll för min del. För i morgon behöver jag vara utvilad, då ska vi få vår första bilduppgift.
 

Kommentarer

Postat av: sanna

Publicerad 2013-09-13 16:57:30

sv; Visst är dom? De var på rea på akademibokhandel. Varför vet jag inte, de ville kanske bli av med dom ;)

Åh va häftiga naglarna blev!

Svar: åh och jag betalade 500 för mina :c
Eller hur! så bäst och har fortfarande kvar lacket, blir glad varje gång jag ser färgerna :)
Jenny Stjernström

Postat av: freja

Publicerad 2013-09-15 19:18:05

himla fint med regnbågsfärger

Svar: ja det var det verkligen :) så mycket glädje
Jenny Stjernström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.