Även fast jag blundar kan jag inte sluta se.

Publicerad 2014-04-06 20:54:00 i fotografier, konsertfoto,


Det här är bland de första konsertbilderna jag tog och det är fortfarande en av de bilder so jag gillar mest. Jag vet inte om det är för att det är Markus Krunegård eller för att han drunknar i ljus men den kommer alltid betyda mycket för mig. Jag började fotografera konserter december tvåtusenelva och det här var den andra spelningen; Serenades på Debaser Medis. Hur som helst. I dag fyller Markus trettiofem år gammal och det ska bli så himla fint när hans femte album släpps till sommaren. 
 
Har ni förresten sett att en illustrerad version av mig själv har fått hälsa er välkomna hit? Ritad av mig lördag till söndag natt.

Kommentarer

Postat av: M

Publicerad 2014-04-08 22:01:07

Den bilden är verkligen så himla fin!!!

Svar: Alltså tack, så himla mycket verkligen. Det betyder så mycket!
Jenny Stjernström

Postat av: johanna

Publicerad 2014-06-17 16:49:53

Riktigt snygg bild och bara en fråga här, hade du presspass eller gick du bara in o fota? :) hittar ingen info alls om hur reglerna är på debaser medis.

Svar: åh tack så mycket! jag hade fotopass!
Jenny Stjernström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.