Kentvår, Kentår, Kentliv.

Publicerad 2014-04-27 02:21:10 i livräddarna,



I maj kommer jag att andas Kent (och b-uppsats). Redan fyra låtar har vi fått från Tigerdrottningen och på onsdag kommer albumet. Därefter är det cirka en vecka till den första spelningen. Tiden går verkligen så himla fort. Det finns så mycket som jag älskar med Kent. Inte bara det att musiken och dem är helt fantastiska utan jag har lärt känna en skara helt underbara människor via dem, som jag säkert annars aldrig skulle ha träffat. Det är så obeskrivligt bra att ha vänner som delar kärleken till världens bästa band. Som förstår. 
 
Men innan dess ska jag plugga till tentan den andra maj och fira valborg. Hoppas ni har det fint.

Kommentarer

Postat av: felicia

Publicerad 2014-04-27 21:50:58

alltså ih är så sjukt pepp på albumsläppet och det lär bli så sjukt bra med tanke på de fantastiska låtarna som redan är släppta!

Svar: ja alltså denna turné. ska du på något gig?
Jenny Stjernström

Postat av: felicia

Publicerad 2014-04-29 18:58:22

nja alltså jag ska inte på någon av spelningarna nu i vår, men ska på Kentfest i Stockholm sen, är så pepp! dudå?

Svar: jo jag ska i maj och sen kentfest i Stockholm! kanske ses där då!
Jenny Stjernström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.