moderna tankar om varandra och du liknar ingen annan

Publicerad 2014-08-12 12:24:00 i bekymmer, mellan bergen,


I fredags fick jag sluta tidigare så jag hann med sista tåget till sundsvall. det var fantastiskt att vara tillbaka i lägenheten och i min säng för två nätter. på lördagsmorgonen blev jag upplockad av de här två

vi drog ner till sidsjön och stekte


hade saknat amanda så sjukt mycket


åt äckliga yummifruttis


och supergod plocksallad för min del. pratade en massa kent och sommar och planerande inför nästa turné


va rätt många sol- och badsugna gäster


Badade gjorde vi också alla tre

när vi alla hade fått tillräckligt med sol åkte vi vidare
 

att lära känna amanda var det bästa jag gjort under 2014(och i slutet av 2013)

vi åkte hem till henne och fixade oss lite grann åt middag och sånt


bakade äppelpaj gjorde vi också


och njöt

i takt med att solen gick ner 
 
därefter åkte vi in till mig och körde fucking åmål drinking game a lá mig och amanda
 
Drick när:
♦ någon svär 
♦ elin pratar stockholmska
♦ agnes pappa försöker göra något snällt

fortsatte kvällen på svenssons och det blev värsta festen där helt stört för det var kö in till stället (brukar aldrig va det) och de spelade en massa bra musik bland annat kent. jag köpte en mimosa och sörjde att jag inte var på trädgår´n i göteborg.
 
hade en svinbra lördag och jag kände mest att jag inte ville åka därifrån men dagen efter satt jag på bussen tillbaka till hudiksvall.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.