Även fast jag visste att det var helt åt helvete.

Publicerad 2014-02-23 15:45:21 i fotografier,


Fotograferade basket i fredags. Det var väl ganska kul men så himla svårt. Jag ska ha en actionbild, en feature och ett porträtt. Jag vet inte om jag har något av det som håller men bilden ovan tycker jag ändå om, vet inte vilken kategori den skulle platsa i däremot. Och förresten vilken fet träningsvärk jag har efter att ha glidit runt med skolans proffskamera och 70-200 i cirka två timmar, vem behöver gå till gymmet, dra ut och fotografera sport i stället! I morgon blir det att fotografera klättring därmeot vilket nog kommer att bli lite lugnare.
 
Hoppas ni har haft en bra helg!

Kommentarer

Postat av: madeleine

Publicerad 2014-02-24 22:19:50

sjukt bra bild ju!

Svar: Åh tack Madde!
Jenny Stjernström

Postat av: Designtjejen/Emmelie

Publicerad 2014-03-03 19:31:11

Tack för fin kommentar!!
Men gud vilken fin bild. Otroligt bra gjort att fånga det här!!

Postat av: Frida

Publicerad 2014-03-09 09:53:55

Oooj vad du är bra!

Svar: men åh tack så himla glad jag blir!
Jenny Stjernström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.