Se dig om, en dag är allting borta. se dig om, medans det ännu finns kvar.

Publicerad 2014-02-05 19:28:00 i bekymmer, fotografier, mellan bergen,


För det mesta vill jag bara dyka ner under täcket och vakna upp i maj någon gång men det går ju inte. Jag försöker ta mig igenom varje dag så gått som det går. Jag har så mycket tankar och känslor i huvudet som jag inte kan kontrollera. Det finns så mycket som jag villl göra men inte klarar av.
 
Prestationsångesten för mitt projekt växer även det och jag vet inte om jag vill visa upp det för klassen på fredag. Men men jag har gjort det bästa jag har kunnat ur situationen och det ska bli oerhört skönt att börja med nästa del i min kurs nu efter tre veckors fotograferande av tak. 
 
Nu ska jag ner till Kåren för att se på treornas bilder, lär bli spännande! Ha det!

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2014-02-05 19:36:40

woah ball bild jue! fin kontrast mellan det kalla & det varma

Svar: Stort tack!
Jenny Stjernström

Postat av: Veronica

Publicerad 2014-02-05 21:28:35

Alltså prestationsångesten kan verkligen alldeles för lätt dra ned en till avgrundarnas avgrund. Låt den inte göra det, du kan! Btw, den här bilden tyckte jag himla mycket om. Snön ser ut som ett moln så bilden blir underbart surrealistisk med lampan som sticker upp ur "molnet".

Svar: Ja verkligen! så fort, som här, som jag inte tänker på projektet så går det bra. De bilderna tvingar jag fram, när jag bara får vara och inte tänka, det är då det går bra. Åh tack för fina ord, saknar dig.
Jenny Stjernström

Postat av: M

Publicerad 2014-02-05 22:11:07

Oj. Vilken fantastisk bild.

Svar: Tack så himla mycket Mathilda!
Jenny Stjernström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.