En tur till Birsta en solig kväll i december.

Publicerad 2014-01-08 20:17:08 i mellan bergen,


Några dagar innan jag lämnade Sundsvall i december åkte vi till Birsta för att julshoppa. Fina Evve på bilden.


Solljuset var magiskt som ni ser och Felicia hade svårt att vara seriös på bild.


Det såg ut som om de hade hår av guld eller eld men guld låter finare.


Vi gick runt i massor av affärer men jag hittade verkligen ingenting. Här var vi inne i en blomaffär och det luktade verkligen helt underbart där inne (oj vad konstigt att det gjorde det i butik fylld av blommor).


Vi avslutade shoppingen med lussefika på Ikea.


Flisan hugger in.

Sofflan och Flisan. Ser ut som om de är ett par och att Sofia är sur på Felicia haha.
 

På väg ut gick jag och Evve förbi den här sötingen. Hon kände att den stirrade på henne och blev helt kär.


Titta bara så söta! Den var lite för dyr däremot men det var nära att den fick följa med Evve hem.

Innan vi lämnade Birsta drog jag och Flisan oss till Ica för att hämta ut min "välkommen-till-sundsvalls-tårta" och jag tyckte att de hade gjort ett fint pepparkakshus av varuhuset.
 
Hoppas ni har det bra! Själv håller jag på att bli sjuk. Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.