Allsångspremiär.

Publicerad 2014-06-30 18:50:00 i fotografier, min vardag, musik,


I tisdags träffade jag ännu en fin person, Cassandra.


Vi satt på ett fik i gamla stan och drack supergoda smoothies som tog cirka två timmar att dricka upp.


Så efter en massa bra prat och kroppen fylld av kokos begav jag mig vidare.


Tog Djugårdsfärjan.


Det blev lite blött.


Vackra älskade stad.


Och vips var jag på Skansen.


Det var dags för allsångspremiär!


Med vackraste Petra Marklund.
 

Och händerna mot himlen. 


Jag var främst där för fina James Blunt och han spelade Heart to heart, You´re beautiful och Bonfire heart. Tyvärr stod han där borta hela tiden så fick inte bra bilder på honom men det var väldigt fint ändå.


Albin och Kristin Amparo körde Din soldat. 

Och sånt är livet.
 
I slutet av genrepet fick jag sällskap av bästa Therese!


Ace Wilder sjöng Idas sommarvisa.


Och sin mellohit. 

Cinderella var allsångsprydd. Felstavat dock shit va pin.


Tess kom direkt från sitt jobb så hon köpte en middagswrap.

Jag hade med mig den nya singoallan med smak av jordgubb och rabarber, väldigt god faktiskt.


Andra hade champagne med sig. Det var ju premiär.


Tycker så mycket om dig och vi har känt varandra så himla länge nu.


Sedan var det endast några minuter kvar till sändning.


Efter allt var slut gick Tess och jag stannade kvar även efter webballsången om hopp att få träffa bra artister. Det var jag, en massa barn och en rosa himmel fylld med fåglar.
 

Tyvärr kom inte James ut men det var fint att träffa Petra och jag berömde henne för hennes duett med Jocke under Svart snö på Kentfest.


Sedan lämnade jag Skansen och detta bakom mig.

Med detta framför mig. Och det dödar mig lite grann att jag inte kommer kunna vara på kvällens allsång då Markus kommer dit men men jag kan inte vara med om allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.