Dina läppar, dina läppar stannar all tid.

Publicerad 2014-06-10 17:11:00 i fest, min vardag,


I torsdags var jag på Markus signering och gig på Bengans.


Det var väldigt trevligt och kul med Piller i badkaret!


Min första bild tillsammans med Markus. Jag ser ut att vara tio år gammal men men glad var jag.

"Heej det var fan länge sen"
"Ja fast jag var på Riche"
"Ja jag vet jag såg dig"

Sedan sa jag hej då och att vi ses. Lämnade T-centralen och tog mig vidare till Söder.
 

Där var det Vernissage för treorna i min skola. De visade upp sina examensprojekt. Om två år får ni komma dit, till Centrum för fotografi, och se på mina bilder.


Jonathan och Thea var där!

Och bästa Verre. Så glad. Visste inte ens att hon skulle vara där. Bästa överraskningen.


Men även seriös...


Och Diana!! så himla fint.


Sedan kom Linnea också.


Diana var väldigt glad att se henne.


Jag sa hej då och på återseende till mina fina Sundsvallsvänner och drog vidare mot tuben förbi fina posters på Götgatan.


Och sprang på denna fina person: Sverrir Gudnason! Gjorde halft bort mig med att inte komma ihåg vad han heter men det var fint ändå.


Sedan hamnade jag på Gärdet med två syende kompisar.


Anna tog kort på min sign från Markus.


På vägen hem till dem var solen såhär fin.


Anna.


Och Sara.


Sedan piffade vi till oss och drog till Trädgården. Det var en sjukt bra torsdag och dagen efter tog jag tåget till Köpenhamn.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.