En kyligare midsommar.

Publicerad 2014-07-03 20:44:00 i fest,


Här kommer mina midsommarbilder. Det var inte den fet finaste vädret så därför var lunchen inomhus.


Jag åt inlagda sojastrimlor, färskpotatis och västerbottenspaj.
 

Och jordgubbstårta ett av två innan jag lämnade hemmet för att fortsätta dagen hos Martin.


Där fanns mer mat och födelsedagsbarnet Mika.


En glad Christian!


Och sedan sjöng vi för Mika som fyllde tjugo år.


Johanna och Andréa i sina fina kransar.


*ta kort på när Andréa och Alice tar selfies*


Alltså kolla på henne! Så fabolous.


Efter maten spelade vi kubb, såklart.


Och efter det åt jag jordgubbstårta nummer två men födelsedagstårta nummer ett.


Det blev kallare och vi tog oss in i stället. Jag tror att Rebecca tog den här bilden på Astrid (och mig).


Ett glatt gäng minsann som jag trivs himla bra med.
 

Vi var uppe till tre och på vägen därifrån möttes jag av denna soluppgång.
 
Och det var midsommar 2014.

Kommentarer

Postat av: Malin Jonsson

Publicerad 2014-07-03 21:58:30

Ser härligt ut! :D

Postat av: Tess

Publicerad 2014-07-03 23:10:14

Det ser väldigt trevligt ut! :) Kram

Postat av: linn

Publicerad 2014-07-04 10:11:16

super mys :D!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.