Vegetarisk buffé på söder.

Publicerad 2014-06-29 16:22:09 i min vardag, måltider,


Hej hörni! 
Jag befinner mig i Hudiksvall och ska börja första dagen på mitt sommarjobb som redigerare på Hudiksvalls Tidning i morgon. Berättar mer om staden och sådant senare. 


Nu när jag har tid så tänkte jag ta med er tillbaka till måndags när jag hängde med den här fina.

Det var oktoberväder. Mitt paraply gick sönder och Linnéas flög nästan iväg.


Vi gick hit.


Och åt godaste vegetariska buffén för ett superpris tack vare att vi studerar.


Trots regnet och allt var det väldigt fint att sitta där och se ut över Stockholm.


Mätta men inte riktigt färdigpratade gick vi vidare till Waynes. Jag tog deras varma choklad med smak av apelsin, det smakade som romerska bågar, supergott. Tips tips!

Vi satt där i nästan två timmar och helt plötsligt var klockan nio.
 
En superbra kväll med en fantastisk vän!

Kommentarer

Postat av: nathalie.

Publicerad 2014-06-29 17:58:36

ett förtjusande inlägg, igen. i like it.

Svar: Men åh tack så väldans. blir så glad!
Jenny Stjernström

Postat av: Sofia

Publicerad 2014-06-29 23:16:28

Så fint!! & lycka till med jobbet! :)

Svar: Tack Sofia!! hoppas du har det bra hemma i Småland.
Jenny Stjernström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.