Införpraktikfika och vårigt nyklippt.

Publicerad 2014-03-13 16:43:18 i mellan bergen, novemberdreams,


I morse tog jag tåget tillbaka till Svallet. Kom fram vid lunchtid och jag, Sofia och Felicia hann precis säga hej då till Evve som skulle hem över helgen. Sedan fortsatte vi mot staden och köpte plocksallad och glass som vi åt vid ån.


Flisan åt en daim en.


Sofia en mandelfavorit och jag den med jordgubbsglass i vit choklad. Det var årets första pinnglass för min del. 


Så himla mycket sol. "Du får ta snabbt för vi får solen i ögonen"


Sedan kramades vi hej då för två hela veckor praktik. 


Jag gick vidare för att hitta en bra frisör och det gjorde jag. Och nästan allt hår försvann.


Här får ni en liten smygtitt på det nya. Jag ska försöka ta bättre bilder i helgen. Men ja ni ser hur kort det blev!

Nu gäller det att packa upp och packa om för två veckors praktik på NSD i Luleå. 

Kommentarer

Postat av: Louise

Publicerad 2014-03-13 18:05:23

Alltså, snälla, hälsa din kompis att hon är hur fin som helst! Galet vacker.

Svar: det är två på bilderna! kan hälsa båda två. Och dem är väldigt smarta och snälla med ska du veta!
Jenny Stjernström

Postat av: JUNITJEJ

Publicerad 2014-03-13 19:12:15

Så glassugen jag blev nu.

Svar: I dag var verkligen ett perfekt vårglassväder!
Jenny Stjernström

Postat av: emma

Publicerad 2014-03-14 13:43:19

men vad fint!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.