Kryssar fram, kolsyran pumpar mellan två hjärtan.

Publicerad 2014-05-03 16:11:00 i fest, mellan bergen,


Igår skrev vi den sista salstentan för första året på universitetet. Lotta anordnade Tentaförfest.
 

Angelica var glad och fin i rutig klänning.


Den supersnygga värdinnan. 
 

Jag förklarade någonting viktigt för Sofia och Sara. Angelica fotade.


Och här är hon igen. 


Sara och den ljusa himlen trots att klockan inte var mer än tio.
 

Adam och gladaste Moa.

Och Alex och Adam.
 
Det var en väldigt bra förfest och vi dansade en massa till samma spellista som jag hade på min artonårsfest som innehåller en massa bra nostalgimusik blandat med bästa musiken från tvåtusentolv. Sedan drog vi till Oscars och nu känner jag att jag ska ta en paus från alkohol. Men det var en himla kul och lyckad kväll i alla fall.

Kommentarer

Postat av: Amanda [SPONTAN]

Publicerad 2014-05-03 17:05:09

Härligt att tentorna är klara! :)

Svar: ja så otroligt skönt! nu är det bara B-uppsatsenkvar
Jenny Stjernström

Postat av: Joe

Publicerad 2014-05-03 19:25:37

Låter som en lyckad fest :))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.