Ett tag sen

Publicerad 2015-08-26 08:23:00 i novemberdreams,

 
Hej allesammans. Jag är tillbaka efter min absolut längsta och välförtjänta bloggpaus. Jag har genomgått en av de jobbigaste perioderna i mitt liv och nu känns det som om jag är tillbaka igen. Mycket har hänt sedan sist och jag känner mig redo för att börja tredje året på universitetet. 
 
Först och främst har jag Äntligen med stor ä tagit körkort. Jag är så stolt över mig själv att jag, efter otroligt mycket slit och panikångestattacker framför körlärare och efter lektioner, faktiskt klarade av teori och uppkörning på första försöken. 
 
Därefter kunde jag slappna av över den stenen och åka på en liten Kentturné till tre länder tre dagar i rad. Det var en väldigt fin och oerhört nödvändig vecka. All energi som gick ur en under väntan innan spelningarna kom tillbaka så fort Kent intog scenen. 
 
Vad har mer hänt då? Ja nu när jag tänker på det kanske det inte har hänt så mycket ändå. Jag har mest jobbat som redigerare och har knappt rört systemkameran sedan midsommar(bilden), det är nästan så att jag skäms faktiskt. I stället har jag använt mig utav engångskameror och det är lika spännande varje gång jag får tillbaka bilderna. Den sista tiden kvar av sommarlovet har jag tillbringat i Stockholm för att verkligen koppla av och samla energi (oj så klyshigt) inför den sista insparken.
 
 
Hur har ni haft det?
 
Kramar
 
J

Kommentarer

Postat av: Jasmine

Publicerad 2015-08-26 09:57:42

Vad kul att du är tillbaka :)

Svar: Tack så mycket!! vad roligt att du är kvar!
Jenny Stjernström

Postat av: Amanda Jonsson

Publicerad 2015-08-26 12:47:13

åhhhhh så fin i håret!!!!!

Svar: Tack fina du!! det var en kompis som stylade det men var himla kul att ha lite vintagefrisyr!
Jenny Stjernström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.