68,8 mil kvar till Korpilombolo

Publicerad 2015-01-19 19:18:02 i projekt,


Såhär blev resultatet av mitt Norrlandsprojekt. Jag åkte upp till Korpilombolo, ungefär 17 mil nordväst om Luleå och 68,8 mil norr om Sundsvall. Jag kände ingen och hade bara hört namnet i förbifarten någon gång. Sedan googlade jag om det lilla samhället i Tornedalen och det fanns en hel del om den men inte tillräckligt ändå. Jag hade kunnat stanna mycket längre än två veckor för jag blev så otroligt varmt välkomnad av de flesta och de var så glada att jag var där. Hoppas ni tycker om projektet för här framöver kommer jag även visa bilder som inte kom med i bildspelet.
Nu är jag i Stockholm till och med juni och ska vara på lite olika platser.

Kommentarer

Postat av: M

Publicerad 2015-01-19 20:07:21

Så fint!!!

Svar: tack Mathilda!!
Jenny Stjernström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.