Dansande prisade fotografer

Publicerad 2015-03-17 00:43:00 i fest, fotografier,



Årets bild var i år på Fotografiska på Södermalm och jag gick dit med Emma(på bland annat nästsista bilden). Det var väldigt trevligt och kul att äntligen få ansikten på de fotografer jag hört talas om, beundrats, följt på instagram och vars bilder jag sett i tidningar. Så sjukt duktiga fotografer vi har i Sverige och alla kände sig hela slut efter prisutdelningen och alla fantastiska bilder. Extra roligt var det att se dem släppa loss på dansgolvet senare mot kvällen.
 
Det var kul att träffa folk jag redan kände men såklart även att lära känna nya människor. Over all var det väldigt kul och jag får se om jag tar mig till nästa år då festen hålls i Jönköping. Det kan vara så att jag är ute och gör mitt examensprojekt då, som nuvarande treor. Och en av dem är bästa Thea som är på Island men som även vann Stiftelsen bakom bilden-stipendiet. Jag är så stolt över henne, särskilt när jag sett henne utvecklas något så enormt inom fotografi, ända sedan hon började vid Mittuniversitetet.

Kommentarer

Postat av: felicia

Publicerad 2015-03-17 22:21:42

men åh vad kul!!
så fina bilder också, kram!

Svar: ja det var kul!! tack fina du!
Jenny Stjernström

Postat av: Thea

Publicerad 2015-03-19 19:41:26

Alltså puss vad fint du är!!! Och vad roligt det såg ut, önskar verkligen att jag kunnat vara med. Kram <3<3

Svar: jaa hade varit fint att ha dig där! puss du är så bra!
Jenny Stjernström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.