Aurora Borealis

Publicerad 2015-03-18 02:59:00 i fotografier,

 
När jag skulle sova såg jag på Facebook om att det ska vara Norrsken i hela landet och då kunde jag inte sova längre. Jag älskar verkligen norrsken. När jag såg det i Korpilombolo i höst rös jag och kunde inte sluta se upp på himlens skådespeleri. Men när jag gick ut i pyjamas och vinterjacka blev jag helt paff och väckte mina föräldrar för att de inte skulle missa det. Och jag gick in igen för att hämta kamera och stativ och ovan ser ni alltså resultatetet.
 
I morgon ska jag äta tårta i Vasaparken och efteråt ska vi på Little Jinders releasefest!

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2015-03-18 08:21:32

fina bilder

Svar: Tack så mycket!
Jenny Stjernström

Postat av: Matilda

Publicerad 2015-03-18 09:50:28

Åh vad fint!

Svar: Åh tack!
Jenny Stjernström

Postat av: Jennie Lenita

Publicerad 2015-03-18 10:25:52

Wow! Älskar norrsken, dessa foton är ju så himla fina!

Svar: Jag med är så sjukt fascinerad av det. Och tack så mycket!
Jenny Stjernström

Postat av: Anna Holm

Publicerad 2015-03-18 10:38:44

Åhh, jättefint! Så avundsjuk, jag var ut, men det var jääättesvagt hos mig :(

Svar: Åh tack så mycket. Ja alltså det krävs ju att det ska vara helt mörkt för bästa syn och sen spelar det roll om hur mycket klockan är. Men enligt svt ska det bli redan på fredag-lördag! Håll utkik då!
Jenny Stjernström

Postat av: Louise i Milano

Publicerad 2015-03-18 10:46:11

Wow! Vackert! Här i Italien missade vi det! :(

Svar: Ja det var det verkligen! Åh så synd
Jenny Stjernström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
J / 1993

Till bloggens startsida

topics.

old stuff.